teisipäev, 3. juuli 2018

Kollane kolmapäev

Aeda sammud seades, jäid silma kollased toonid....

Eelmise aasta (2017) kevadel sattusin tuntud roosikasvataja Rein Joosti Viimsi aiandisse ning mind paelus roosisilt  RIMOSA. Hr. Joost oli minu valiku suhtes küllaltki skeptiline, kuna tegu oli ühe uue roosisordiga, mida ta alles katsetas oma käe all. Aga mina tahtsin ka ise proovida... Eelmisel aastal näitas see roos siiski mulle oma ainsamat kollast õit, aga sel aastal on õiteilu rohkus võrratu.

roniroos "Rimosa"

Kollane karikakar, mida tuul ja vihm on üheskoos painutanud...

tundub - mustjas luudpõõsas
Küll ma alguses oli üliõnnelik oma täpilise metsvitsa üle -ilusad kollased õied ja tubli õitseja.
Aga miinuseks osutus tema metsik invasiidsus, nii ta sattuski mul aia äärt ilustama...
täpiline metsvits
Kollakate kukeharjade segu
Kamtsatka kukeharjad - heledama nimi on 'Immergrünchen'


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar